29.01.16

Конспект уроку
Тема. Тварини. Дикі та свійські тварини"

Мета. Дати поняття про тварин, як частину живої природи.  Уточнити уявлення учнів про тварин (до тварин належать не лише звірі, риби і птахи, але і метелик, і бабка); ознайомити з ознаками живих організмів (на прикладі тварин); продемонструвати різноманітність тваринного світу; ознайомлювати учнів з істотними ознаками диких і свійських тварин; учити визначати, яку користь приносять свійські тварини людині; розвивати спостережливість, увагу, мислення, вміння співставляти і порівнювати;виховувати дбайливе ставлення до тварин і любов до природи.
Ігрові технології і проблемне навчання
У вітчизняній педагогіці і психології проблему ігрової діяльності розробляли К.Д. Ушинський, П.П. Блонський, С.Л. Рубінштейн, Д. Б. Ельконін, у закордонній - 3. Фрейд, Ж. Піаже та інші.
Мотивація ігрової діяльності забезпечується її добровільністю, можливостями вибору і елементами змагальності, задоволення потреб, самоствердження, самореалізації. 

Технологія проблемного навчання найбільш популярна у всіх сферах освіти. Отримала своє поширення в 20-30-х роках в радянській і зарубіжній школі. Заснована була на теоретичних положеннях американського філософа, психолога і педагога Дж. Дьюї. Систематизатором цього навчання в Росії стали І. Л. Лернер, М. М. Скаткін.

Проблемне навчання отримало свою назву в зв'язку з тим, що його моделювання спрямоване на створення інноваційного пізнавального середовища. (Читати більше)

28.01.16

Все про оптимізацію мережі шкіл в Україні
Керівництвом держави ухвалено стратегію на оптимізацію мережі навчальних закладів країни. Передбачається, що в рамках цієї концепції, будуть створюватись опорні школи, які приймуть учнів із оптимізованих (закритих) та реорганізованих шкіл. Надані нижче матеріали нададуть читачу можливість зрозуміти кроки держави щодо розпочатого процесу оптимізації мережі навчальних закладів.